„Męska” na szybko

Dzisiaj dowiedziałam się, że muszę na jutro zrobić „męską” urodzinową karteczkę. Jak dla większości i dla mnie „męskie” stanowią spore wyzwanie. Inspirację znalazłam TUTAJ. Mam nadzieję, że nie będziecie zbyt surowe w swoich komentarzach na temat tej pracy.
dla x. Marka

Posted on 30 marca 2015, in kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 5 Komentarzy.

  1. po prostu prześliczna:)

  2. fantastyczna 🙂

  3. Damska inspiracja do męskiej kartki i świetny efekt końcowy.

  4. Miło mi, że karteczka Wam się spodobała 🙂

Skomentuj

