Czekoladki „Merci” w wielkanocnej odsłonie

Wprawdzie skończyłam z karteczkami wielkanocnymi, ale klimaty wielkanocne nadal u mnie panują. Dzisiaj opakowanie na czekoladki „Merci”
wielkanocne merci

Posted on 15 marca 2015, in pudełka różne, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. Piękne opakowanie na czekoladki i piękne karteczki z poprzednich wpisów.
    Serdecznie pozdrawiam.

  2. cudowne 🙂

  3. Rewelacja 😉

  4. ja jeszcze nie zaczełam a tu już kończysz,napewno jeszcze coś wymyslisz

    • Elu kończę z karteczkami. W planach mam jeszcze kilka opakowań na czekoladki i exploding boxa. Musiałam podkręcić tempo, bo za tydzień wracam do pracy po pięciomiesięcznej przerwie i na pewno będę miała wiele spraw, które ograniczą mój czas przeznaczony na robótki. Więc korzystam póki mogę, bo potem nie wiem, kiedy znowu będę mogła tak się poświęcić karteczkowaniu

  5. Miło mi, że spodobało się Wam to opakowanie na czekoladki. To motywuje mnie do pokazywania Wam kolejnych moich prac 🙂

Skomentuj

