Siostra Demencja i wielkanocny minimalizm

Wczoraj pisałam o ostatnich wielkanocnych karteczkach. Niestety siostra Demencja sprawiła, że zapomniałam zrobić zdjęcie jeszcze 4 minimalistycznym karteczkom. Zatem naprawiam ten błąd i przedstawiam Wam jeszcze 4 minimalistyczne karteczki. Mam nadzieję, że się Wam spodobają 🙂
Wielkanoc 2015 (38) Wielkanoc 2015 (37)

Posted on 14 marca 2015, in kartki, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. oczywiście ,że się spodobały ,fantastyczny efekt z tym papierem cieniowanym 🙂

  2. A czemu miałyby się nie spodobać, skoro bardzo ładne są?

  3. Śliczne są, ten papier cieniowany dodaje uroku 🙂
    Pozdrawiam.

  4. Piękne karteczki. I w dodatku takie tęczowe. Rewelacyjnie wyglądają.

  5. Dziękuję Wam za tak życzliwe przyjęcie tych skromnych karteczek ❤

  6. Jak ja lubię taki piękny minimalizm 🙂
    Bardzo mi się podobają, a papier cieniowany dodaje im uroku.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  7. Ale bajecznie kolorowe, fantastyczne karteczki 🙂

Skomentuj

