Z gnieciuszkami

Dawno nie robiłam kwiatków – gnieciuszków. Postanowiłam zatem, że w kolejnej kartce ich użyję. Dorobiłam także tulipany oraz stokrotki i tak powstała kolejna kompozycja kwiatowa. Do wykonania kwiatków użyłam wykrojniki: tulipany – Joy!Crafts Floral Flourishes 6002/0160, róże – Spellbinders – Rose Creations, stokrotki:  Cheery Lynn Design – kwiatek 3D-Daisy Strip. Listki zrobiłam za pomocą: Cheery Lynn – Build a Flower #2, Crafty Ann Flourish14 oraz dziurkacz MS Branch.
Poza tym wykorzystałam wykrojnik Rosy Owl – napis „Dla Ciebie”  i ażurową serwetka Prima –
Koronka – 572792
z gieciuchami

Posted on 3 marca 2015, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 4 Komentarze.

  1. karteczka jest cudna 🙂

  2. Mam trochę wykrojnikowych kwiatkó, może się kiedyś na gnieciuszki skuszę.

Skomentuj

