Energetyczna

Dzisiejsza karteczka jest dosyć”energetyczna”, biorąc pod uwagę wykorzystane kolory. To też mój debiut, jeżeli chodzi o tulipany, które od dawna chciałam zrobić. Musze przyznać, że są jak dla mnie, „wymagającymi” kwiatkami, nad którymi będę musiała jeszcze nieco popracować. Zainspirowałam się kursem, który na swoim blogu zamieściła PaNaKo. Moje tulipany zrobiłam za pomocą wykrojnika Joy!Crafts Floral Flourishes 6002/0160. Zresztą pozostałe kwiatki z kompozycji również wykonane są za pomocą tego wykrojnika 🙂 Poza tym ramka wycięta jest wykrojnikiem: SPELLBINDERS – Radiant Rectangles , a napis „Moc Życzeń” to Rosy Owl. Kwiatki wykonałam z białego papieru czerpanego, który zabarwiłam za pomocą tuszu.
x. K.J.

Posted on 2 marca 2015, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. piękna, a że taki kolor ,no właśnie przez to jest wiosenna ,żywa ,jak napisałaś energetyczna – mnie się bardzo podoba 🙂

  2. Piękna karteczka. A tulipany są genialne 🙂

  3. Mnie się taka karteczka w tym kolorze podoba. Sama robiłam kilka kartek wielkanocnych w takim kolorku i w tym roku tez zrobię.

    • Cieszę się Basiu, że i Tobie przypadła ona do gustu. Ja, jeżeli chodzi o kolory, to jestem raczej „monotematyczna” i wykorzystuję „stały zestaw”. Postanowiłam jednak „ożywić” nieco moja paletę kolorów – stąd i ta karteczka 🙂

  4. Pomarańczowy jest jednym z moich ulubionych kolorów, kartka bardzo elegancka.

Skomentuj

