Wielkanocne tekturkowe

Ozdobą kolejnych karteczek są urocze tekturki. Tak mi się spodobały, iż uznałam, że nie są potrzebne żadne dodatkowe ozdoby.
Wielkanoc 2015 (25) Wielkanoc 2015 (26) Wielkanoc 2015 (24)

Posted on 22 lutego 2015, in kartki, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. tekturki wykorzystałaś fajnie ,choć ja wolę Twoje inne karteczki 🙂

  2. Danusiu jak ja nieraz zazdroszczę Ci tych fajnych wykrojników. Zupełnie ładnie prezentują się te karteczki. Ja lubię takie delikatne. Mnie się podobają. Możesz robić takie i wysłać na święta mi jedną
    pozdrawiam i ślę buziaki

    • Nie ma sprawy Basiu – na pewno jedną z nich dostaniesz. ale wyjaśniając, muszę dodać, że tym razem to gotowe scrapki z tekturki zakupione w sklepie Crafty Moly 🙂

  3. Fajne 🙂 chociaż ten Jezus z pierwszej kartki to mnie przeraża, wygląda jakby go ktoś nieźle rozgniewał

  4. I dobrze zrobiłaś, bo naprawdę nic więcej tym kartkom nie potrzeba.

Skomentuj

