Tym razem niezapominajki w skorupce plus małe co nieco

Ostatnia (przynajmniej na razie 😉 ) odsłona skorupek. Tym razem umieściłam w nich moje niezapominajki.
Wielkanoc 2015 (21)

Dzisiaj walentynki i ostatnia sobota karnawału. Postanowiłam trochę osłodzić życie mężczyznom mojego życia – zrobiłam trochę faworków, róż karnawałowych oraz kokosków. W sumie wyszły mi na to… 2 jajka, a radości co niemiara 😉 Częstujcie się 🙂
Obraz 007Obraz 008

Posted on 14 lutego 2015, in bez kategorii. Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. piękna kartka ,cudowne kwiaty i na pewno pyszne słodkości 🙂

  2. śliczna,dziękuję za poczęstunek

  3. Danusiu z zainteresowanie obejrzałam śliczną karteczkę i poczęstowałam się pysznymi różyczkami.
    Dziękuję

  4. Cieszę się, że się poczęstowałyście i że karteczka się spodobała 🙂

  5. O, jakie piękne i apetyczne róże.

  6. O jakie słodkości 😛 no kusisz kobietę w ciąży 😛 nieładnie 😛 a kartkę kocham, tak jak kocham niebieskość niezapominajek 🙂

  7. Słodkości! Pewnie pyszne były. A karteczka piękna.
    Dużo uśmiechów, Kuba.

Skomentuj

