Z pisanką – koszyczkiem

Mam nadzieję, że nie zanudzam… Dzisiaj znowu wielkanocna karteczka. Na wielu obrazkach vintage zauważyłam motyw wykorzystania pisanki jako wiszącej donicy/koszyczka. Postanowiłam „przemycić” ten motyw do swojej pracy. A oto efekt. Wykorzystałam zrobione za pomocą dziurkacza mini-żonkile.

Wielkanoc 2015 (17)

Posted on 7 lutego 2015, in kartki, scrapbooking, wielkanocne. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. kartka jest piękna ,możesz nas dalej zanudzać ,kartka niby wygląda na prostą ,ale i tak bym jej nie zrobiła tak pięknie 🙂

  2. Fantastyczna kartka 🙂

  3. jaka cudna,kwiatuszki perfekcyjne

  4. Kobietki z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze. Wszystkim Wam za nie dziękuję i cieszę się, że moje karteczki nadal Wam się podobają 🙂

  5. Cudna karteczka i świetny pomysł – znów coś nowego pokazujesz Danusiu:).
    Moja bezblogowa koleżanka Andula (podgląda Cię przez mojego bloga) prosiła, żeby pogratulować Ci pomysłu i wykonania – co niniejszym z przyjemnością czynię 🙂

    • Miło mi Elu, że Tobie i Anduli spodobała się karteczka 🙂 Pozdrawiam Was serdecznie. Może będzie okazja się spotkać… A propos spotkania. Pamiętasz, że obiecałaś mi odwiedziny? 😉

Skomentuj

