Z motylami

Dzisiaj karteczka, do której inspiracją była TA praca. Sam pomysł nie jest nowy, bo już kiedyś wycinałam element z tła i naklejałam go z powrotem. Motyle, to również częsty element moich prac. Za to sam pomysł, jak połączyć to wszystko wydał mi się wart powielenia, dlatego postanowiłam pokusić się o kolejny lift. Karteczkę można eksponować w dwóch wersjach: „na płasko” i „na stojąco”. Mam nadzieję, że na zdjęciach zobaczycie o co mi chodzi.  Dodam jeszcze, że te drobne kwiatki, które stanowią element tła, przyklejane są każdy oddzielnie. A oto efekt mojej pracy:
z motylamiz motylami (1)

Posted on 8 stycznia 2015, in kartki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. super Danusiu 🙂

  2. Bardzo delikatna i prosta karteczka. pozdrawiam cieplutko wiosennie jak te motylki.

  3. Dziękuję kobietki za miłe słowa. Po ich lekturze aż chce się robić kolejne karteczki 🙂

  4. Misterna robota i piękna kartka 🙂

Skomentuj

