Kartka – bucik (szpilka)

Wkrótce urodziny mojej siostry. Postanowiłam zrobić dla niej wyjątkową kartkę urodzinową. Zainspirowałam się karteczką, która znalazłam TUTAJ. A to moja wersja, taka „na bogato” 😉
45 Wiesi

Posted on 29 grudnia 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. piękna i pomyśleć ,że kiedyś w takich szpilach chodziłam 🙂

  2. Piękna i bardzo kobieca, pozdrawiam z drogi na Śląsk 🙂

  3. Świetna karteczka i taka bardzo kobieca – siostra z pewnością będzie zachwycona.
    Widzę Danusiu, że spodobało Ci się tworzenie kartek w nowych formach – pięknie dziękuję za moje nowe cudo 🙂

Skomentuj

