Już po Świętach

Witam w ten poświąteczny czas. Mam nadzieję, że Święta spędziliście w miłej, rodzinnej atmosferze, a pod choinką znalazły się wymarzone prezenty. Pewnie i Wasze choinki pięknie się prezentowały. Moja jak co roku, była żywa (jodła kaukaska) i przyozdobiona wykonanymi przeze mnie i moje koleżanki ozdobami.
choinka 2014
Miło j
est też, kiedy wiemy, że myślą o nas w tym czasie inni. Musze się pochwalić, że w tym roku otrzymałam mnóstwo kartek, także od znajomych z forum, chomika i FB. Oto one:
a (1)a (5) a a (4)a (3)  a (6) a (7) a (8) a (9) a (10) a (11) a (12)

Posted on 27 grudnia 2014, in bożonarodzeniowe, kartki. Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. Piękna choineczka Danusiu 🙂
    I piękne karteczki dostałaś. Chyba byłaś w tym roku grzeczną Dziewczynką:)

  2. Danusiu , choineczka śliczna i piękne karteczki otrzymałaś

  3. no no dostałaś tych karteczek sporo ,a choinka jest cudowna 🙂

  4. Jakie mnóstwo pięknych kartek i choinka taka smukła i ślicznie ozdobiona 🙂

  5. Piękna choinka i cudowne karteczki 🙂

  6. o jacie! Ale piękne kartki dostałaś, ja w tym roku powysyłałam do kilku znajomych blogerek karteczki, z nadzieją otrzymania chociaż jednej, 😦 niestety może na wielkanoc jakaś otrzymam

  7. Prześliczne karteczki dostałaś ; Takie karteczki to jak upominki pod choinkę 🙂 .

    • To prawda. Każda jest wyrazem pamięci i życzliwości. To miłe kiedy ma się świadomość, że jesteś komuś bliska, mimo dzielącej odległości 🙂

Skomentuj

