A miał być koniec…

Myślałam, że zakończyłam już sezon bożonarodzeniowy. Okazało się, że jednak nie, a to za sprawą prezentu gwiazdkowego od moich synów. Przyszedł szybciej, więc nie mogłam się oprzeć, by go nie wypróbować. Gdybym tego nie zrobiła teraz, to musiałabym poczekać do przyszłego roku, a tego nie chciałam. Przy okazji pobawiłam się też farbą strukturalną. A oto efekty mojej pracy
b.n.2014 (27)
b.n.2014 (28)

Posted on 21 grudnia 2014, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. Bardzo fajny prezent gwiazdkowy sprawili Ci synowie 🙂
    Karteczki świetne – jak zwykle u Ciebie.
    To ja sobie tę szopkę zamawiam na przyszły rok – jeśli mogę:)

    • Kiedyś stwierdzili, że to dobry pomysł i na pewno trafiony, dlatego też się tego już się trzymają 😉 Co do szopki, to masz ją jak w banku 😉

  2. Fantastyczny prezent i śliczne kartki.

  3. piękne karteczki ,szopka jest fantastyczna

  4. wszystkie są piękne-wesołych świąt

  5. Karteczki piękne jak zawsze !

    Najlepsze życzenia
    z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    i Nowego Roku,
    aby przyjście na świat Chrystusa
    przyniosło ze sobą radość,
    pokój, nadzieję i miłość !
    Pozdrawiam serdecznie !

  6. Wesołych Świąt i spełnienia pragnień w Nowym Roku !

  7. Piękne karteczki, dostałaś świetny prezent 🙂
    Życzę Ci cudownych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 🙂

Skomentuj

