Moje papierowe kwiatki

Za oknem niezbyt przyjemna jesienna pogoda, a u mnie zakwitły różnorodne kwiatki. Zrobiłam je z papieru czerpanego przy użyciu różnych wykrojników. Korzystałam częściowo z kursików Klaudii, ale również z własnych pomysłów. Niestety, niektóre zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale pogoda za oknem nie sprzyja robieniu zdjęć. Wkrótce będziecie mogli oglądać te kwiatki na moich kartkach
moje kwiatki moje kwiatki (4) moje kwiatki (1) moje kwiatki (2) moje kwiatki (3)

Posted on 17 listopada 2014, in scrapbooking. Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. ale kwiatków narobiłaś ,będziesz miała czym ozdabiać swoje karteczki – brawo 🙂

  2. aleeeee huuuurt! to ja czekam na ich zastosowanie, bo cudne są 🙂

  3. Cudne kwiatki Ci zakwitły Danusiu :))

  4. Piękne! I jaka ilość. Już się nie mogę doczekać karteczek z nimi.

  5. Jaka wiosna u Ciebie tej jesieni 🙂

  6. Ale wysyp pięknych kwiatków …brawo Danusiu 🙂

  7. Cudny hurcik, który pochłonął napewno trochę godzin, Kwiaty na kartkach pięknie wyglądają, ale najpierw tyle ich zrobić, żeby potem mieć, co na kartkę włożyć, to trzeba do nich przysiąść. Dobra robota:)

Dodaj komentarz