Aniołkowo

Czas na kolejne karteczki bożonarodzeniowe. Dzisiejsze wykonałam wykorzystując wykrojniki: Cottage Cutz Trio Choir i Nativity Set, Mary, Joseph & Baby oraz Rosy Owl -napis Wesołych Świąt. Do zrobienia pierwszej „zakładkowej” kartki użyłam głębokiego dziurkacza brzegowego – Wachlarz ze stokrotek MS.
aniołkowo (2) aniołkowo (1) aniołkowo

W związku z tym, że moje aniołki śpiewają kolędy, zgłaszam pierwszą karteczkę na Listopadowe wyzwanie nr 32 – Świąteczna praca z muzyką  ogłoszone na blogu Scrapek.pl
wyzwanie listopad

Posted on 12 listopada 2014, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. ależ te aniołki są przecudne ,już nie mogę się moich doczekać ,super że mi podpowiedziałaś i mogłam je sobie kupić – są rewelacyjne 🙂

  2. Ale cudne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam 🙂

  3. Och i ach tylko mogę powiedzieć. Zachwycam się Twoimi aniołkami. Trzymam kciuki, by ta praca wygrała pierwsze miejsce.
    serdecznie ściskam

  4. Urocze, powodzenia w wyzwaniu 🙂

  5. Podziwiałam już na fb, ale i tu nie mogę się oprzeć. Danusiu! Jak zwykle cuda 🙂

  6. Piękne kartki, a w aniołkach się zakochałam.
    Pozdrawiam:)

  7. Sylwia-eR i jej laboratorium nastroju

    Aniołki na tak ślicznym tle prezentuja się wspaniale : )

Skomentuj

