Kolejny lift

I znowu lift karteczki, która mnie zauroczyła. A jak Wam podoba się moja wersja?
urodzinowa b-e 1

Posted on 11 listopada 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. znowu Ci się lift udał ,fajne zastosowanie wykrojnika kwiatowego 🙂

  2. Bardzo mi się podoba Twoja wersja Danusiu 🙂
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  3. Pooglądałam wszystkie karteczki od czasu kiedy mnie tu nie było, Danfi lecisz jak burza, podziwiam. A kartki Bożonarodzeniowe w Twoim wykonaniu to jakiś obłęd, są przecudne, marzy mi się, że kiedyś otrzymam takie cudo.

    • Miło mi Weroniko, że bożonarodzeniowe karteczki tak Ci się podobają 🙂 Co do otrzymania jednej z nich, to nie widzę problemu, poza jednym… nie znam Twojego adresu

  4. Jak może mi się nie podobać, skoro jest czerwona?

Skomentuj

