Lift w czerwono-ecru

Zafascynowała mnie ta karteczkaNie wiem, czy to sprawiły kolorki, czy też kompozycja… Po prostu zauroczyła mnie. Postanowiłam, że zrobię lift tej karteczki. Jak się Wam podoba moja wersja?
urodzinowa b-e
Pracę zgłaszam na na Listopadowe wyzwanie Scrap Pasji – Bingo z Marianne Design. Z Bingo wykorzystałam środkowy zestaw pionowy: napis, czerwony, wykrojnik Marianne Design, czyli wykrojniki: Marianne Design – Anja’s Vintage Decoration LR0269, napis: Sto lat wykonany wykrojnikiem Rosy Owl, oraz użyłam koloru czerwonego.

wyzwanie_LISTOPAD_2014_1

Posted on 10 listopada 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. tak ,tak jest piękna ,cały czas się zastanawiam jak Ty takie perełki wyszukujesz hi hi 🙂

  2. Danusiu Twója mądra główka nie zna granic w inspiracji tak ślicznych kartek. Kolor czerwony zawsze kojarzył mi się ze wyjątkowym świętem.
    serdecznie ściskam

  3. Dzięki kolorom i wykrojnikom kartka zyskała niezwykłą fakturę. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji 🙂

Skomentuj

