Moja pierwsza kartka klockowa

Ostatnio w sieci pojawiła się nowa dla mnie forma – kartka klockowa. Postanowiłam się z nią zmierzyć i tak powstała moja pierwsza kartka klockowa w ulubionym zestawie kolorystycznym: bordowo-ecru z kwiatkami mojej „produkcji”.  Do jej wykonania wykorzystałam m.in. wykrojniki: Marianne Design – ramka, swirls (zawijasek), Spellbinders – Delicate asters, Rose Creations, Magnolia – Rose Leaf, Memory Box – Vivienne Butterfly.
A teraz zapraszam na sesję zdjęciową:
z przodu
: klockowa
z tyłu: klockowa (4)
z boku: klockowa (1) klockowa (2)

widok z góry: klockowa (5)

po rozłożeniu na płasko: klockowa (6)klockowa (7)
W związku z tym, że po raz pierwszy zmierzyłam się z tą formą, zgłaszam moja karteczkę na
Wyzwanie miesięczne listopadowe – forma jakiej jeszcze nie robiłam/em, ogłoszone na blogu Skarbnica pomysłów
wyzwanie listopad 2014

Posted on 9 listopada 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 15 komentarzy.

  1. Forma kartki fajna ,muszę wzoru poszukać 🙂
    Twoja jest fantastyczna ,cudnie wykonana ,jest to kolejne Twoje cudo i już zapisuję do folderu „Danusia” 🙂

  2. Fajna! bardzo ciekawa forma i ile daje możliwości!

  3. Świetna karteczka Danusiu 🙂
    Życzę powodzenia w wyzwaniu 🙂

  4. Śliczna i wyjątkowa.
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam:)

  5. Świetna karteczka. Brawo za pomysł. No i życzę powodzenia w wyzwaniu.

  6. Świetna karteczka- trzymam kciuki za wygrana

  7. ale piekna ,nic dodać ,nic ująć

  8. swietna karteczka,jeszcze takiej nie robiłam,życzę wygranej ❤

  9. Ciekawa forma i piękne wykonanie 🙂

  10. Aż trudno uwierzyć, że pierwsza 😉 Fantastyczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów 🙂

    • Tak, tak – naprawdę robiłam tę formę po raz pierwszy i tym bardziej się cieszę, że się spodobała, jak również, że mogłam wziąć udział w zabawie 🙂

Skomentuj

