„Matematyczne” dzieciaki

Kolejne „matematyczne” bożonarodzeniowej karteczki. Tym razem w roli głównej dzieciaki-łobuziaki. Wykorzystałam po raz kolejny moje „matematyczne” wzory (powstały również w 2010r. w oparciu o znalezione w sieci obrazki), które znowu „wzbogaciłam” o elementy scrapbookingowe.
Mam też dobrą wiadomość. Pamiętacie jak ostatnio pisałam o Chorwatce, która bez mojej zgody opublikowała na FB zdjęcia mojej kartki oraz wzoru jednego z moich aniołków? Otóż wczoraj, po mojej kolejnej interwencji, usunęła zdjęcia i nawet przeprosiła. Warto zatem walczyć o swoje 🙂
A to moje karteczki:
bn2014 - h.m. (10) bn2014 - h.m. (11)

Posted on 4 listopada 2014, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. kapitalne te Twoje wyszywanki ,bardzo mi się podobają ,będę się wzorowała w przyszłym roku 🙂

  2. z dziewczynką, z dziewczynką jest odjazdowa

  3. Fajniutkie, podoba mi się sposób zawieszenia dzieciaczków 🙂

Skomentuj

