Moje „matematyczne” aniołki

Dzisiaj chcę pokazać 2 karteczki, w których wykorzystałam moje wzory pochodzące z 2010r. Inspiracją do ich wykonania były cliparty znalezione w sieci. W tym roku postanowiłam, że połączę je ze scrapbookingiem. Podkolorowałam je także opiłkami z kredek Bambino.
bn2014 - h.m. (8) bn2014 - h.m. (9)

Posted on 3 listopada 2014, in bożonarodzeniowe, haft matematyczny, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Cudowne te Twoje aniołeczki ,pomysł z podkolorowaniem super ,cieszę się ,że jesteś 🙂

  2. Alez urocze aniołki 🙂

  3. Danusiu ! Prześliczne są Twoje aniołeczki

Skomentuj

