Wracam

Od czwartku jestem już w domu, z czego bardzo się cieszę. Operacja się udała i co najważniejsze nic mnie nie boli (nareszcie). Teraz czeka mnie kilkumiesięczne dochodzenie do pełnej sprawności. Mam jednak nadzieję, że z dnia na dzień będzie coraz lepiej. Ze względu na moje ograniczenia ruchowe mam problemy z robieniem karteczek, ale myślę, że i z tym jakoś sobie poradzę. W szpitalu udało mi się wyszyć haftem matematycznym kilka karteczek, które będę sukcesywnie oprawiała i pokazywała. Dzisiaj pierwsza z nich. Haft wykonany wg mojego projektu – przerobiłam klipart na haft matematyczny w 2010r. Niestety, coraz częściej zdarza się, że wzory mojego autorstwa są bezprawnie publikowane w sieci – nigdy nie wyraziłam na to zgody. A ostatnio pewna Chorwatka opublikowała na FB i wzór, i moje zdjęcie gotowej kartki – oczywiście nie podając źródła ani autora. Wstawiłam odpowiedni komentarz i napisałam wiadomość. Jeżeli nie podziała, będę musiała podjąć bardziej zdecydowane kroki. A myślałam, że ludzie zaczęli już szanować prawa autorskie innych osób. Czy to tak trudno pisać skąd zaczerpnęło się inspirację i kto jest autorem wzoru, z którego się skorzystało? Może powinnam była brać kasę za swoje wzory? Być może wtedy moja praca byłaby bardziej doceniana? No nic, może jednak kiedyś to się zmieni…
A to zapowiedziana karteczka
bn2014 - h.m. (7)

Posted on 2 listopada 2014, in bożonarodzeniowe, haft matematyczny, kartki. Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. Miło znów Cię „widzieć” Danusiu 🙂 Cieszę się, że operacja udana i powoli dochodzisz do siebie.
    Karteczka śliczna.
    A Twoje wzory rzeczywiście „chodzą” sobie po sieci – sama w kilku przypadkach pisałam w komentarzu, że wzór jest Twojego autorstwa.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Dziękuję Elu za powitanie ❤ Miło mi, że spodobała Ci się moja karteczka. Bardzo bym sobie życzyła, by więcej z moich znajomych tak reagowało jak Ty, gdy rozpozna moje wzory, które pojawiają się bez mojej zgody na cudzych blogach, forach, szczególnie, gdy ktoś przedstawia je jako własne

  2. Cieszę sie, że wróciłaś. Brakował Twoich prac. Zdrówka życzę 🙂

  3. no nareszcie mamy znowu Twoje cudowności matematyczne ,ale proszę z umiarem by Twoja nóżka nie bolała ,a nas oczy od patrzenia na te cudeńka 🙂

  4. Danusiu zdrowia ,zdrowia,zdrowia

  5. Danusiu cieszę się, że już jesteś po pomyślnie przebytej operacji. 🙂 Życzę Ci dużo zdrówka.
    Kartka śliczna, tylko smutno czytać, że ktoś znowu nie uszanował Twojej pracy i podaje się za autora.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    • Cieszę się Danusiu, że hafcik Ci się spodobał. Niestety, smutne to, że wiele osób uważa, że jak coś jest za darmo, to można z tym robić co się chce, bez względu na to, o co poprosił autor – informacja o źródle i podanie mojego nicku, to rodzaj „zapłaty”, której chcę za możliwość korzystania z moich wzorów. Oczywiście nigdy nie zgodziłam się i nie zgodzą na publikowanie wzoru w sieci

  6. Jak dobrze, że jesteś i że wszystko OK. Zdrowiej szybko i zachwycaj nas swoimi kartkami 🙂

  7. Dziękuję ❤ Staram się powoli wracać do "normalności" 🙂

  8. salve, sono serena disabile costretta sulla sedia a rotelle. ricamo su cartoncino con una mano sola, ed l unica cosa che riesco a fare. chiedevo se è possibile, avere schema della natività qui sopra. nn ho tanta disponibilità economica, quindi se qualcuno vi potete mettere una mano su cuore. ve ne sono grata a presto e….. grazie di tutto.

Skomentuj

