Młodej Parze

To już ostatnia, przed planowaną na poniedziałek operacją, prezentacja moich prac. Tym razem jest to karteczka dla chrześniaka mojego męża, który niedługo stanie na ślubnym kobiercu. Karteczka niezbyt bogata, ale i nie skromna – myślę, że taka w sam raz. Wykorzystałam w niej m.in. tekturkowy scrapek Młodej Pary, kilka kwiatków, listki wycięte Nellie’s Choice – zestawem dziurkaczy tłoczących – listki róży [FLP031] i dziurkaczem Martha Stewart – Branch oraz napis wycięty wykrojnikiem Rosy Owl – Młodej Parze.
Tę karteczkę też zgłaszam na wyzwanie Rosy Owl – Kartka z kwiatkiem

młodej parze - Dawid i Ola

Mam nadzieję, że podczas mojej przymusowej nieobecności nie zapomnicie o mnie i będziecie odwiedzać mojego bloga. Do poczytania za czas jakiś…

Posted on 15 października 2014, in kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. obiecuję że będę zaglądała ,a w poniedziałek kciuki trzymam 🙂

  2. Powodzenia – i w wyzwaniu, i w poniedziałek.

  3. Powodzenia w wyzwaniu Danusiu, a w poniedziałek jestem z Tobą (przynajmniej myślami) – trzymaj się 🙂

  4. Trzymaj się i powodzenia 🙂

  5. Dziękuję kobietki za wsparcie ❤ Mam nadzieję, że szybko dojdę do pełni sił i będę mogła znowu sklejać te moje karteczki 🙂

  6. piękna! świetnie wygląda wycięty napis
    dziękujemy za udział w wyzwaniu 🙂

  7. prześliczna i trzymaj się 🙂 będzie dobrze 🙂

  8. wszystkie na Ciebie czekamy Danusiu ,no i oczywiście na Twoje wspaniałe kartki 🙂

Skomentuj

