Motylkowy exploding box

Ostatnio mam mniej czasu na hobby – muszę doprowadzić do końca sprawy w pracy, zrobić ostatnie badania przed operacją. Udało mi się jednak skończyć exploding box na 18 urodziny. Zestaw kolorystyczny nietypowy jak dla mnie, ale myślę, że jubilatce się spodoba. Na zewnątrz pudełka królują motyle wycięte dziurkaczem Martha Stewart Motyl. Narożniki wycięłam dziurkaczem narożnym z zestawu Martha StewartPunch Around the Page Set – Swirling Lace. Tag wycięty za pomocą Spellbinders – Fancy Tags Two. W środku torcik ozdobiony koronką wyciętą dziurkaczem z zestawu Martha StewartPunch Around the Page Set – Swirling Lace. Do przyozdobienia ścianek wewnętrznych i tortu wykorzystałam wykrojniki: Cottage Cutz – just married car, Cottage Cutz – owl [001], Collectables – Tort urodzinowy, Die-namics – Parasolka, Nellie’s multi frame [MFD 020].
18 z motylami 18 z motylami (1) 18 z motylami (2)
18 z motylami (3) 18 z motylami (4) 18 z motylami (5) 18 z motylami (6) 18 z motylami (7)
18 z motylami (8)

 

 

 

 

Posted on 8 października 2014, in "wybuchowe" pudełka, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 16 Komentarzy.

  1. piękne to Twoje pudełko ,jeżeli to kolor łososiowy ,to mnie się bardzo podoba 🙂

  2. Piękny boxik Danusiu – taki dziewczęcy.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  3. Rewelacyjny jest ten boxik 🙂 Zarówno taki elegancki, ale też z żarcikiem 🙂

  4. Piękny; śliczne kolorki
    Pozdrawiam:)

  5. No nie, następna pod nóż idzie. Pudełko prześliczne 🙂

    • Annettko, nie robię tego dla przyjemności tylko z konieczność 😉 Niestety mój staw biodrowy wymaga natychmiastowej wymiany i nie da się już nic odwlec. Każdy dzień i noc okupione są okropnym bólem, który uniemożliwia mi normalne funkcjonowanie. Oczywiście na NFZ nie mam co liczyć – terminy wzięte z kosmosu. Na szczęście udało mi się zebrać odpowiednią kwotę, naleźć właściwego lekarza i szpital, w którym mnie zoperują. Oby przestało boleć…
      A swoją drogą cieszę się, że pudełko Ci się spodobało 🙂

Skomentuj

