Na 50 urodziny

Kolejna karteczka urodzinowa. Tym razem na 50 urodziny jednej z koleżanek. Zainspirowałam się karteczkami Marbelli. Przeszycia wykonałam ręcznie (z maszyną jakoś mi nie po drodze 😦 ). Brzegi są postarzone i pocieniowane brązowym tuszem. Kwiatki wykonane własnoręcznie. Wykorzystane wykrojniki to: Spellbinders – Delicate Asters (to moja świeżynka wśród wykrojników i chyba na dłuższy czas, ostatni tego typu zakup 😦 ), Spellbinders – Rose Creations, Die-NamicsMini Royal Roses, Cheery Lynn Design – Nautical Wheeler Doily, Magnolia – Rose Leaf, Rosy Owl – polskie napisy  oraz dziurkacz Martha Stewart Branch.
50 Danki Z

  Kartkę zgłaszam na 1 wyzwanie na blogu Rosy Owl: Kartka z kwiatkiem

Posted on 25 września 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, wyzwania. Bookmark the permalink. 11 Komentarzy.

  1. piękna kartka Danusiu 🙂

  2. jak zawsze można u ciebie oko pocieszyć

  3. Piękna kartka, cudne kwiatki – szczególnie róża mi się spodobała.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Elegancka, powodzenia w wyzwaniu 🙂

  5. śliczna,
    dziękujemy za udział w wyzwaniu 🙂

Skomentuj

