Urodzinowa z ażurkowymi ramkami

Odkurzam wykrojniki. Postanowiłam wykorzystać dawno nieużywany: Marianne Design – Anja’s Vintage Decoration. Dodatkowo wykorzystałam wykrojniki: SPELLBINDERS – Shapeabilities – Filigree Delight A2, Cheery Lynn – Flourish Leaf Strip, Memory Box – Isabella Butterfly, Memory Box –  Pippi Butterfly, Memory Box – Virtuoso Music 98356 pięciolinia nuty oraz ulubiony dziurkacz Martha Stewart – Branch. Kwiatki tym razem ze sklepu 😉 Tak powstała karteczka z otwieraną ramką ażurkową.
urodzinowaz z ażurowymi ramkamiurodzinowaz z ażurowymi ramkami (1) 

Posted on 20 września 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 16 Komentarzy.

  1. ta kartka jest niesamowicie piękna ,nadzwyczajne cudo ,brak mi słów 🙂

  2. Tak kartka jest na prawdę wyjątkowo piękna i taka bogata jak przystało na okoliczność.

  3. Cudna karteczka. Przez te ażury wydaje się być taka lekka, krucha wręcz.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Śliczniutka karteczka 🙂

  5. Ale cudo wyczarowałaś … i jak dobrze widzę … karteczka jest otwierana.
    Danusiu dziękuję, że wpadasz do mnie i bardzo mnie cieszy Twoja opinia na temat haftu matematycznego.
    Pozdrawiam

  6. Nie ma wiecej zdjec, baaardzo mi sie podoba, robi wrazenie…

Skomentuj

