Na 18 urodziny – bez wykrojników i dziurkaczy

Bratanica postawiła przede mną trudne zadanie: zrobić kartkę na 18 urodziny chrześniaka jej męża. Chłopak robi jakieś filmiki/gry na YouTube, ma też internetowy sklep z koszulkami i gadżetami ze swoim logo. Nie siedzę w temacie, więc musiałam trochę pogłówkować. Nie chciałam przedobrzyć, dlatego postawiłam na minimalizm. I tak powstała taka oto karteczka, w której nie ma nic, co byłoby wycięte wykrojnikiem lub dziurkaczem

18 Reziego

Posted on 15 września 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Dogadałby się z moim siostrzeńcem. Kartka ładna 🙂

  2. jeśli mam bys szczera ,poradziłas sobie wspaniale

  3. jeszcze nieciekawej kartki u Ciebie nie widziałam ,ta też jest spoko 🙂

  4. Gdzieś mi „wcięło” wczorajszy komentarz 😦
    Świetnie sobie poradziłaś Danusiu – prosta, ale taka męska kartka powstała

Skomentuj

