Gorset na osiemnastkę

Zrobiłam kartkę w formie gorsetu. Jako szablon posłużył mi rysunek znaleziony w Internecie. Złote ozdoby wykonane są ze stickersów.
gorset dla Karolinygorset dla Karoliny (1)

Posted on 7 września 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 16 Komentarzy.

  1. Śliczna kartka 🙂 też kiedyś zrobiłam kartkę gorset dla mojej siostry. Mam nadzieje że obdarowana była równie zadowolona jak moja sis.

  2. wyszedł superowy ,ale się dziewczyna ucieszy ,a będzie się nim chwaliła że ho ho 🙂

  3. Świetny. Super pomysł na osiemnastkę.

  4. Super wyszedł, będzie dziewczyna miała wspaniałą i niepowtarzalną pamiątkę.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  5. Fajny pomysł i super wykonanie… Jubilatce z pewnością się spodoba 🙂

Skomentuj

