Jubileuszowe sowy

Zakochałam się w wykrojniku: Cottage Cutz – owl [001]. Musicie to przyznać, sówka jest urocza. Postanowiłam wykorzystać ten motyw w kolejne kartce na 45 rocznicę ślubu. Dodałam jeszcze elementy wycięte wykrojnikiem:  CottageCutz – Cyliner i welon-  Elegant Veil & Top Hat (4×4)  i…. tak prezentuje się moja karteczka:45 HiA - sowy-)

Posted on 4 września 2014, in jubileusze, kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 18 Komentarzy.

  1. Sa cudne !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

  2. wcale się nie dziwię ,że się zakochałaś ,sówki są cudowne ,a jeszcze w połączeniu z gadżetami ślubnymi są rewelacyjne .Obdarowani będą szczęśliwi mając takie pamiątki 🙂

  3. Świetna karteczka Danusiu – te sówki są rewelacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  4. Danusiu fantastyczne sówki i ze wszystkimi dodatkami wyszła śliczna kartka.
    Pozdrawiam i dziękuje, że do mnie wpadłaś.

  5. Piękna karteczka,zakochałam się w tych sówkach 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

Skomentuj

