Szafirowe Gody

Praca zawodowa, niestety nadal pochłania mnie bez reszty, ale już powoli zbliżam się do końca pracowitych dla mnie dni. Korzystając z nieco większego niż ostatnio „luzu”, udało mi się posklejać karteczkę na 45 rocznicę ślubu znajomych. Inspirację znalazłam tutaj.
A tak prezentuje się moja karteczka

45 HiA45 HiA (1)

Posted on 3 września 2014, in jubileusze, kartki, urodzinowe, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. Piękniejsza od pierwowzoru 🙂

  2. nie ukrywam ,że ta z pierwowzoru też mi się podoba ,ale jakoś te przetarcia do mnie nie przemawiają ,(choć dużo ich na kartkach widziałam ,) Zdecydowanie jednak wybieram Twoją ,może dlatego ,że kolor nietypowy ,a może dlatego ,że, jest piękna i jak już pisałam została u mnie zapisana 🙂

    • Rozumiem Cię Reniu – nie każdemu przetarcia pasują, każdy też inaczej czuje. Ja np. nie lubię różnego rodzaju brokatów, nabłyszczaczy, mgiełek, dlatego też prawie nigdy ich nie używam. Miło mi, ze moja wersja przypadła Ci do gustu 🙂

  3. Świetna karteczka 🙂 I myślę, ze lepiej ta karteczka wyglada w tym szafirowym niż w brązie 🙂

  4. Po raz kolejny stwierdzam, że Twoja wersja Danusiu bardziej mi się podoba.Świetnie dobrałaś kolor do nazwy rocznicy.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Dziękuję Ci Elu za tak miłe słowa ❤ Prawdą jest, że starałam się dobrać odpowiedni kolor do tej rocznicy i ucieszyłam się, kiedy w moich zbiorach znalazłam właściwy odcień 🙂

  5. Prezentuje się jak zawsze pięknie 🙂

  6. cudna i pozwolisz imienniczko ze skorzystam z cytatu?

Skomentuj

