Owalna sztalugowa z kameą

Niestety, sprawy zawodowe nie pozwalają mi na tworzenie nowych prac, co zresztą przewidziałam dużo wcześniej. Stąd znowu przerwa we wpisach na blogu. No cóż… niekiedy tak bywa. Na szczęście dzisiaj udało mi się wygospodarować chwilkę i tym sposobem powstała bardzo prosta karteczka sztalugowa. W zasadzie wykorzystałam tylko jeden wykrojnik: Spellbinders – Floral Ovals S4-356 oraz kaboszon kameę (czerwona dama) i kilka czerwonych dżetów.
sztalugowa - owalna

 

Posted on 30 sierpnia 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. Piękna karteczka 🙂 a na świąteczne poczekam,najważniejsze jest zdrówko.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  2. jest piękna 🙂

  3. Piękna jest – wiesz, że mi się bardzo podoba, prawda?:)

  4. Piękna i romantyczna ! Pozdrawiam !

  5. piękne,świąteczne poczynania też śledzę

Skomentuj

