Nie mogłam się powstrzymać

Wczoraj dotarła do mnie paczuszka z prześlicznymi wykrojnikami i folderem bożonarodzeniowym. No i… nie mogłam się powstrzymać, by czegoś z ich użyciem nie zrobić. 🙂 Tak powstały 2, pierwsze w tym roku, karteczki bożonarodzeniowe. Być może niektórym może się to wydawać za wcześnie, ale sporo dziewczyn prowadzących blogi i pokazujących prace na FB, ma już pierwsze świąteczne kartki za sobą. Ja też, ze względów zdrowotnych, muszę trochę wyprzedzić sezon, bo mogłabym nie zdążyć do Świąt. Zatem sezon karteczek bożonarodzeniowych na moim blogu uważam za otwarty 😉 i przedstawiam pierwszą ze wspomnianych karteczek. Na zdjęcia drugiej zapraszam jutro 🙂
b.n.2014 (1)
Do wykonania tej karteczki wykorzystałam wykrojnik Leane Creatief
szyszki 3D (nowość), Leane Creatief  – folder do embossingu świateczna gałązka (nowość), Impression Obsession – gałązka świerku, Cheery Lynn Design – wykrojniki Snowflakes oraz zestaw dziurkaczy ozdobnych Martha Stewart PATP – Cherish

 

Posted on 21 sierpnia 2014, in bożonarodzeniowe, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 11 Komentarzy.

  1. nie powstrzymuj się tylko pokazuj ,może będę mogła się na nich wzorować ,jak zresztą często robię – karteczka bardzo ,bardzo ładna 🙂

    • WOW!!! Reniu, ależ Ty szybka jesteś 😉 Cieszę się, że karteczka Ci się podoba 🙂 Miło mi też, że moje prace stanowią dla Ciebie źródło inspiracji. Jakbyś czegoś potrzebowała do ich realizacji, to wiesz jak mnie znaleźć 😉

  2. Piękna karteczka.
    Ja też zamierzam już otworzyć sezon robienia kartek bożonarodzeniowych.
    Pozdrawiam.

  3. Nie mogę się napatrzeć – szyszki są cudne :))

    • Cieszę się Haniu, że szyszki tak bardzo Ci się podobają 🙂 Przyznaję, że z tych samych powodów zdecydowałam się na ich zakup – po prostu mnie zachwyciły 🙂

  4. Już wiosną pierwszą bożonarodzeniową wyszyłam, choć mam ich w nadmiarze (produkcja ubiegłoroczna). Miło Cię znowu widzieć 🙂

  5. Piękna karteczka,czyżby sezon bożonarodzeniowy już rozpoczęty? pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Tak Marylko, rozpoczęłam sezon bożonarodzeniowy, by zdążyć ze wszystkim (od października mogę być na dłużej unieruchomiona). Cieszę się, że karteczka ci się spodobała 🙂

  6. Karteczka śliczna szyszki są rewelacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

Skomentuj

