Odmiatam pajęczyny

Koniec wakacji – przynajmniej dla mnie. Muszę przyznać, że naładowałam akumulatory i mogę wrócić do szarej rzeczywistości. Odmiatam też tutaj pajęczyny, które zawisły w czasie mojej nieobecności.
Zrobiłam karteczkę ślubną w kolorach fioletowym i ecru. Wykorzystałam wykrojnik SPELLBINDERS – Nestabilities Card Creator – Elegant Labels Four 5×7 oraz tekturowe napisy ze sklepu Crafty Moly i tekturkową Młodą Parę z Craftfun. Do zrobienia kieszonki użyłam zestawu dziurkaczy ozdobnych Martha Stewart PATP – Cherish.
A tak prezentuje się karteczka
w dniu ślubu - fiolet w dniu ślubu - fiolet (1)

Posted on 20 sierpnia 2014, in kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. To wspaniale, że naładowałaś akumulatory i odpoczęłaś.
    A karteczka prosta, ale bardzo elegancka – podoba mi się.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Tak Elu, akumulatory naładowane. Szkoda tylko, że to co dobre szybko się kończy. Tegoroczne wakacje dla mnie trwały wyjątkowo krótko. Pocieszam się tylko tym, że od października czeka mnie kilka miesięcy względnego nieróbstwa. Może wtedy uda nam się spotkać? Cieszę się, że karteczka Ci się spodobała, chociaż wiem, że to nie Twoje kolorki 😉

  2. zgadzam się z Elunią karteczka bardzo elegancka 🙂

  3. Miło Cię znowu widzieć, a kartka jak zawsze zachwycająca 🙂

  4. Super, ze już wracasz. I zachwycasz nas od razu taką piękną karteczką:) Cudna!

    • Dzięki Milko za powitanie po urlopowej przewie ❤ Miło wiedzieć, że ktoś na nas czeka w blogosferze 🙂 Cieszę się, że karteczka Ci się spodobała 🙂

  5. Sabina Wojtal

    Danusiu, kartka przecudna ! Pozdrawiam !

Skomentuj

