Pudełko-plecak

Dzisiaj chciałam pokazać kolejne pudełko, tym razem w formie plecaka. Jest to „opakowanie” na kartkę. Przyozdobiłam je kilkoma kwiatkami oraz motylkiem – miało być nie za bogato, ale też i nie skromnie (tak to sobie wymyśliłam). Tym pudełkiem żegnam się z Wami na jakiś czas. Dziękuję za dotychczasowe odwiedziny, komentarze i głosy oddane w konkursie „Na najbardziej twórczo zakręcony blog”. Mam nadzieję, że podczas mojej nieobecności nie zapomnicie o mnie.
pudełko-plecak pudełko-plecak (1) pudełko-plecak (2)

Posted on 29 lipca 2014, in pudełka różne, scrapbooking. Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. nie ma takiej opcji Danusiu ,przyjemnego wypoczynku i do zobaczenia 🙂

  2. Plecaczek fantastyczny.
    Danusiu życzę Ci miłego wypoczynku, powodzenia w wyzwaniach i wracaj wypoczęta i pełna twórczego zapału.
    Do miłego 🙂

  3. Oczywiście, że nie zapomnimy. Plecak pomysłowy.

  4. pomysłowe opakowanie

  5. ladyveroniquesavage

    Śliczna kartka, i jak zwykle oryginalny pomysł 🙂

  6. Po swojej długiej nieobecności zaczynam powracać do twórczego świata i nadrabiać zaległości. Aż nie mogę napatrzeć się na Twoje prace. Świetny pomysł na papierowy plecak, aż się zatęskniło za szkolnymi czasami 🙂

Skomentuj

