Kolejne pudełko o ciekawym kształcie

Zrobiłam kolejne pudełko o innym, niż  tradycyjnym, kształcie. Brzegi są wycieniowane tuszem, kwiatki wykonane z papieru czerpanego. Wykorzystałam wykrojniki: Cheery Lynn – Daisy Strip, Spellbinders -Floral Ovals i Shapeabilities Foliage, SpellbindersDaisy Flower Topper, Memory Box – Die Lovely Aster, Cheery Lynn – Olive Branches. W środku ukryte jest Raffaello 😉
pudełko dla Uli pudełko dla Uli (2) pudełko dla Uli (3)

Chciałam też pochwalić się prezentami, które dotarły do mnie od moich zdolnych koleżanek:

– butelka ozdobiona decoupage, to prezent od Teśki

od Teśki butelka

– frywolitkowe kolczyki wykonała dla mnie Agasz

kolczyki od Agasz
Jeszcze raz dziękuję Wam dziewczyny  za te cudeńka ❤

 

Posted on 27 lipca 2014, in pudełka różne, scrapbooking. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. Rzeczywiście ciekawy kształt ma to pudełko, a prezentów tylko pozazdrościć można.

  2. superaśne prezenty, a karteczka jak zwykle godna uwagi

  3. kartka bardzo pomysłowa ,jak już pisałam na forum przypomina poduszeczkę ,prezenciki superowe ,ja też mam buteleczkę od Tesi z zeszłego roku ,a od Agi dostałam kolczyki czarne z moimi turkusami 🙂

    • Reniu, to typowe/nietypowe pudełko, w którym można co nieco schować 🙂 Cieszę się, że i Ty możesz w realu podziwiać dzieła naszych koleżanek 🙂

  4. Świetne pudełko!

  5. Fikuśne pudełeczko. Piękne prezenty.
    Pozdrawiam:)

  6. Śliczne pudełeczko bez względu na to co będzie w środku – samo w sobie już jest prezentem :))

Skomentuj

