Moja pierwsza tagowa kartka

Zrobiłam kartkę w kształcie taga. Przeszyłam ją, postarzyłam brzegi, dodałam własne kwiatki, napis „Dziękuję” z tekturki i serce – nic tylko zgłosić ją na wyzwanie w Kartkowym ABC  – tematem jest: N jak Napis. Wyzwanie trwa do 4 sierpnia.
n

Poza tym kartkę zgłaszam na wyzwanie KARTKI#LATO_2014 na forum Scrapujących Polek

KARTKI

A oto i moja karteczka – tag
tag

 

Posted on 25 lipca 2014, in kartki, scrapbooking, wyzwania. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. piękna – ostatnio widzę u Ciebie stokrotki- biała super

  2. jaka piekna,a ja moge na zywo obejrzeć te piekne kwiatki tylko czerwone

  3. Piękna i to ażurkowe serce 🙂

  4. super Danusiu ,muszę popróbować zrobić te Twoje stokrotki ,bo są fantastyczne 🙂

  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC! Fajna forma kartki 🙂

Skomentuj

