Kartka w stylu vintage

Kolejna kartka, którą zrobiłam jest w stylu vintage. Do jej przyozdobienia wykorzystałam własnoręcznie wykonane kwiatki: róże i stokrotki, kwiatki Athena – firmy Prima, przeszycia, koronkę. Brzegi są pocieniowane brązowym tuszem.
Wykorzystałam wykrojniki: Cheery Lynn – Daisy Strip, Marianne Design – Gałązka LR0151, Wykrojnik – Magnolia – Rose Lea. Spellbinders –Rose Creations, Memory Box Dies – VIRTUOSO MUSIC 98356 oraz dziurkacz Martha Stewart – Branch – gałązka
dama retro

Pracę zgłaszam na wyzwanie blogu Retro Kraft Shop6 edycja Retromanii
Retromania baner ogólny

Posted on 12 lipca 2014, in kartki, scrapbooking, wyzwania, z okazji. Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. Bardzo podoba mi się ta dama retro 🙂
    Życzę sukcesu w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  2. Prześliczna!!! A nie korciło cię pomazać też płatki tych margerytek? 😀

  3. ladyveroniquesavage

    Jaka rewelacyjna kartka, uwielbiam styl retro!

  4. Ladniutka, elegancka i lekka

  5. Świetna kartka! Twoja kompozycja kwiatowa jest przepiękna! Bardzo mi się podoba jak warstwowo umieściłaś te listki, białe i brązowe, super to wygląda.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    • Bardzo się cieszę, że moja karteczka Ci się spodobała. Dziękuję za docenienie pomysłu z listkami. Ciesze się, że mogę wziąć udział w zabawie 🙂

Skomentuj

