Smutny wpis

Wczoraj, po wieloletniej walce z chorobą, zmarła moja forumowa koleżanka Kundzia, autorka wielu pięknych prac wykonywanych w różnych technikach, autorka tego bloga. Ale przede wszystkim kochająca żona , matka i babcia, wspaniały człowiek o wielki sercu i życzliwości. Cieszę się, że mogłam ją poznać… Mam nadzieję, że TAM, gdzie jest teraz, jest szczęśliwa i wolna od bólu… Na pewno będzie żyła w moim sercu…

Takie wiadomości spowodują, że trudno pozbierać nam myśli, wszystko leci z rąk. Musiałam je czymś zająć, w efekcie powstały dwie karteczki. Pierwszą przedstawiam dzisiaj. Do jej wykonania użyłam wykrojników: listki z wykrojnika Lovely Aster, Poppy Stamps – gałązka – pnącze 956, SpellbindersDaisy Flower Topper, polskie napisy ze sklepu Rosy Owl oraz dziurkaczy: Martha Stewart – Branch – gałązka i zestaw dziurkaczy ozdobnych Martha Stewart PATP – Cherish
w brązach i beżach

Posted on 30 czerwca 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. kartka jest cudowna 🙂

  2. Oj smutno nam się tydzień zaczął 😦
    Ja też musiałam zająć czymś ręce i głowę – robię chustę na drutach.
    A karteczka śliczna.

    • Będzie nam Elu brakowało naszej Kundzi 😦 Cieszę się, że karteczka Ci się spodobała. Jestem ciekawa Twojej chusty, chociaż jestem pewna, że będzie wspaniała 🙂

  3. Czytałam już u Eluni – przykre to…

  4. Kartka śliczna .., ale sama wiadomość smutna, bo dzielnie walczyła z chorobą.

    • To prawda, przez kilka lat mogłam obserwować jej heroiczną walkę z chorobą. Jednak ważniejsze jest to, ile w tym czasie dobra okazała innym. Odszedł naprawdę dobry człowiek 😦

Skomentuj

