Czekoladownik w kolorze fuksji

Dzisiaj skromna praca: czekoladownik. Ze względu na kolor tła postanowiłam, że nie będę szalała z innymi. Do przyozdobienia użyłam wykrojników:  Cheery Lynn – Fanciful Flourish,  Cheery Lynn – Daisy Strip (z niego zrobiła stokrotki wg kursu Joasi), napisy z Rosy Owl. Motylki wycięłam za pomocą dziurkacza Martha Stewart medium double monarch butterfly.  Miało być w miarę skromnie, w końcu to tylko opakowanie zastępcze na czekoladę 😉 Całość prezentuje się tak:
czekoladownik fuksja

Posted on 28 czerwca 2014, in czekoladownik, scrapbooking, urodzinowe. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Świetne te Twoje czekoladowniki Danusiu – ten niebieski też mi się podobał. Ja też w tej chwili produkuję czekoladowniki – jak skończę to się pochwalę.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  2. Super . Widze ze używasz wykrojników polskich, jakoś nie moge sie na nie zdecydować 🙂

  3. Ekstra opakowanie czekolady

  4. miał być skromny ,a jest piękny w swej skromności 🙂

  5. Całość prezentuje się jak zwykle pięknie.

Skomentuj

