Złota na Złote Gody

Dzisiaj karteczka na 50 rocznicę ślubu. Wykorzystał w niej moją ulubiona ramkę: SPELLBINDERS – Nestabilities Card Creator – Elegant Labels Four 5×7 oraz wykrojnik Cookie Ccutter dies bride & groom. Złoty papier, którego użyłam jest mocno błyszczący, dlatego zdjęcie wyszło, jak wyszło :-/
złote gody WiH

Posted on 21 czerwca 2014, in jubileusze, kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. Piękna karteczka 🙂

  2. Złota na złote – pięknie 🙂

  3. Piękna złota kartka na złote gody, super!

  4. przepiękna karteczka – i ten złoty papuer – gdzie mozna taki dostać?

    • Miło mi, że się spodobała 🙂 Niestety nie wiem, gdzie można kupić ten papier, bo ja dostałam go w prezencie od koleżanki mieszkającej w Holandii

Skomentuj

