Na roczek chłopca

Kolejna karteczka, którą zrobiłam z okazji pierwszych urodzin pewnego chłopczyka. Tym razem tradycyjnie już u mnie jest kwadratowa 🙂
roczek K.

Posted on 20 czerwca 2014, in kartki, narodziny,chrzest, roczek, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. karteczka cudowna 🙂

  2. Piękna! Bardzo ujmująca.Aż się wzruszyłam, bo przed chwilą córka pokazała nam kolejne zdjęcia z USG. Jeszcze niecały miesiąc i nasz maleńki chłopczyk będzie na świecie.

    • No tak, to jeszcze kilka tygodni i będziecie cieszyli się narodzinami nowego członka Waszej rodziny. Pewnie z tej okazji powstanie kilka pięknych prac w Twoim wykonaniu (gratulacje, album, pamiątka chrztu itp). Trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie 🙂

  3. cudowna ta karteczka.Danusiu mam pytanie masz może jakiś ślubny wzorek potrzebuje czegoś wyszukanego co bede mogła przerobić za Twoja zgodą na haft matematyczny. marcela831@wp.pl z góry dziękuję

  4. Czy mi się wydaje, czy mu spadają gatki? Śliczna 🙂

Skomentuj

