Sztalugowe serce z sowami

Dzisiaj miałam okazję wykorzystać jeden z urodzinowych wykrojników: Cottage Cutz – owl [001]. Sówki wycięłam z resztek tapety. Do wycięcia bazy posłużyły mi serca, z których stworzyłam formę sztalugową, a welon i cylinder wycięłam wykrojnikiem Cottage Cutz – Elegant Veil & Top Hat – welon i cylinder. Cała karteczka prezentuje się tak:
sztalugowe serce - ślubna sztalugowe serce - ślubna (1)

Posted on 17 czerwca 2014, in kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 22 Komentarze.

  1. po prostu powaliłas mnie na kolana super

  2. fajowa kartka ,ta sowa jest cudowna ,choć ten komplecik ślubny też jest super 🙂

  3. Sowy na ślubnym kobiercu – to jest coś!

  4. Bardzo podobają mi się sowy na ślubnym kobiercu 🙂

  5. Świetne połączenie różnych wykrojników. Super karteczka. Brawo.

  6. Świetny pomysł i wykonanie.

  7. jakie one sa słodkie

  8. Jakie sympatyczne 🙂 ciekawa jestem XD czy jeśli ja bym brała ślub i Ty byś wysłała nam kartkę to czy były to dwie żaby XD w cylindrze i welonie 🙂 haha, bardzo fajne są te sowy.

  9. Genialne połączenie wykrojników! Podoba mi się 🙂

Skomentuj

