„Matematyczna” ślubna

Wróciłam do haftu matematycznego, by zrobić kolejną kartkę. Tym razem ślubną. Zmodyfikowałam przy okazji mój stary wzór przerobiony z grafiki Ty Wilsona. Jak się okazało, zupełnie nieświadomie upodobniłam go do przeróbki Sol  – aby się o tym przekonać zapraszam do odwiedzenia jej bloga, bo naprawdę warto 🙂 Hafcik idealnie mieści się w ramce wykonanej za pomocą mojego najnowszego nabytku: zestawu dziurkaczy ozdobnych Martha Stewart PATP – Cherish (prezent na Dzień Matki od moich synów). A tak prezentuje się karteczka:

matematyczny ślub

Posted on 30 maja 2014, in haft matematyczny, kartki, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Piękna karteczka i wspaniały prezent od synów.
    Ja ten wzór kilka lat temu haftowałam xxx – też na prezent ślubny.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  2. jest piękny 🙂

  3. I prezent piękny i kartka 🙂

  4. Piękna! Dostrzegam zadziwiające podobieństwo wzoru, do mojej przeróbki tej grafiki 😉

    • 🙂 A wiesz, że może, gdzieś w głowie pozostał mi obraz Twojej wersji (przed chwilą weszłam do Ciebie i zobaczyłam znowu Twój hafcik), chociaż przerobiłam zupełnie nieświadomie. Z drugiej strony, jak popatrzyłam na Twoją druga parę, to miałam identyczne wrażenie jak Ty patrząc na mój obrazek 😀 Pewnie to z powodu, że korzystałyśmy z tej samej grafiki 🙂 Po raz kolejny muszę przyznać, że jesteś naprawdę świetna w hafcie matematycznym 🙂

Skomentuj

