Dla księdza z okazji rocznicy święceń

Znajoma poprosiła mnie o zrobienie „na cito” kartki na 25 rocznicę świeceń kapłańskich. Nie powiem, było to wyzwanie. Wykorzystałam tekturkę ze sklepu Crafty Moly. A tak się z niego wywiązałam z tego zadania
25 lat kapłaństwa25 lat kapłaństwa (1)

Posted on 21 Maj 2014, in dla kapłanów i zakonnic, jubileusze, kartki, scrapbooking. Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. 🙂 Super skomponowałaś tego Jezusa z niebieskim tłem, a tekst jest bajeczny!

    • Cieszę się, że kartka Ci się spodobała Weroniko 🙂 Z tym, że tło ma kolor srebrny i to jeszcze lekko mieniący się – niestety zdjęcia przekłamują kolor 😦

  2. jest przepiękna ,ja mam robić na prymicje ,ale jeszcze nie wiem jaką ,ten mój remont …..:)

    • Reniu, remont za niedługo się skończy i będziesz mogła zajmować się tym co lubisz w pięknie odnowionym mieszkaniu. Wtedy i pomysły na wykonanie karteczki na pewno się znajdzie 🙂

  3. przepiekna i będzie wspaniałą pamiatką

Skomentuj

