Dla pielęgniarek z okazji ich święta

12 maja obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Pielęgniarek. Z tej okazji powstała kartka sztalugowa dla fantastycznych pielęgniarek pracujących w mojej szkole.
dla pielęgniarek

Posted on 10 Maj 2014, in kartki, scrapbooking, z okazji. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. Wiesz Danusiu potrafisz mnie zaskoczyć. Nie pomyślałam, żę można zrobić tak piękną kartkę z okazji święta pielęgniarek.

  2. I to mi się podoba 🙂

  3. oj piekna ona, piekna

  4. tak ,tak piękna 🙂

  5. Piękna i bardzo pomysłowa.

  6. Bardzo ładna.
    Danusiu, ale najbardziej urzekł mnie portret Papieża w Twoim wykonaniu. Coś przepięknego. Moje gratulacje i wielkie uznanie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

Skomentuj

