Urodzinowa w brązie

Postanowiłam wykorzystać zestaw wykrojnikowy SPELLBINDERS – Nestabilities – Majestic Elements Radiant Rectangles. Poza tym użyłam kwiatki Prima – Athena Flowers – Nuevo Ice, pomarańczowe mini różyczki. Listki wycięte wykrojnikami: Poppy Stamps – gałązka – pnącze 956, Marianne Design – LISTKI 6, Shapeabilities – Misc Foliage, polskie napisy ze sklepu Rosy Owl  oraz Martha Stewart – Branch – gałązka. I tym sposobem powstała kolejna urodzinowa karteczka :-)
urodziny Melci

Posted on 30 kwietnia 2014, in kartki, scrapbooking, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. Piękna karteczka:) Te brązy, beże super współgrają z pomarańczem 🙂

  2. Choć to nie moja kolorystyka to karteczka bardzo mi się podoba – jest bardzo elegancka.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  3. jaka sliczna,a ja lubię taka kolorystykę

  4. Piękna, te z poprzednich wpisów też cudne.

  5. jest piękna ,wszystko mi w niej pasuje ,a kwiatki te biało-pomarańczowe są super:)

  6. Obie kartki – poprzednia i ta – jak zawsze piękne. Powodzenia w konkursie 🙂

Skomentuj

