Ślubna w bordzie i ecru oraz podziękowania komunijne

Lubię połączenie koloru bordowego i ecru. Wykorzystałam go w najnowszej kartce z okazji ślubu. Przy okazji chwale się tez moim najnowszym nabytkiem: wykrojnikami polskich napisów, które można kupić tutaj. Tekturka zakupiona w sklepie CraftyMoly
ślubna SiR
Wczoraj skończyłam podziękowania komunijne – w sumie 20 sztuk.
komunia Agaty-podziekowanie (1)komunia Agaty-podziekowanie
s

Posted on 28 kwietnia 2014, in kartki, komunia, scrapbooking, z okazji, ślub, rocznica ślubu. Bookmark the permalink. 18 komentarzy.

  1. Piękne prace zasługujące na wyróżnienie. Po szczegóły zapraszam : http://sweetnessandbrilliance.blogspot.com/2014/04/wyroznienie-liebster-blog.html

  2. Karteczka bardzo mi się podoba, napisy śliczne. Podziękowania też bardzo ładne.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  3. Jaki hurcik ładny i kartka 🙂

  4. Karteczka cudowna 🙂 te dwa kolorki zawsze ze sobą najlepiej pasują:)
    Pozdrawiam

  5. 1.pierwsze chwalę podziękowania ,choć już o tym pisałam – są super 🙂
    2. ostatnia karteczka przecudna ,te tekturkowe wykrojniczki są fantastyczne 🙂
    3. napisy fantastyczne ,nawet nie wiedziałam ,że coś takiego jest ,może kiedyś skorzystam z linku sklepu ,bo wydaje mi się ,że warto w nie zainwestować 🙂

  6. podziekowania sa wspaniałe

  7. W karteczce śluben tekturka złatwia całą ozdobę i nic więcej nie potrzeba. Polskie wykrojniki też mnie korcą, dopełniają kartkę. Komunijne podziękowania niby proste, a jednak posiedzieć i powycinać wszystko trzeba w takiej ilości 🙂

    • Cieszę się, że karteczki Ci się spodobały 🙂 To prawda, niekiedy jeden element odpowiednio dobrany załatwia nam cała sprawę 😀 Co do polskich wykrojników, to polecam – są świetne

  8. karteczka ślubna śliczna a podziękowania urocze

  9. Przepiękne.. A czy byłaby możliwość zamówienia takich cudnych podziękowań? Jeśli jest to możliwe proszę o kontakt ladyy99A@amorki.pl

    • Cieszę się, że moje prace się spodobały. Jak już napisałam w informacjach „O mnie”: nie robię kartek na zamówienie. Wszystkie moje prace przeznaczone są dla konkretnych osób z mojej rodziny i przyjaciół.

Skomentuj

