Dla Ciebie, czyli kolejne xxx na papierze

Cieszę się, że moje xxx na papierze zyskały takie zainteresowanie i uznanie wśród odwiedzających mojego bloga i stronę na FB. Nie spodziewałam się tego. Dzisiaj przedstawiam kolejną kartę wykonaną tą nową metoda. Mam nadzieję, że również się spodoba (w zamierzeniu jest to kartka na Dzień Matki) Wzór pochodzi z tego samego źródła, co ten z wczorajszej karteczki. Jeżeli jesteście ciekawi jeszcze jednej odsłony xxx na papierze, to zapraszam jutro 🙂
Obraz 081

 

Posted on 24 kwietnia 2014, in kartki, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 20 komentarzy.

  1. Piękna karteczka. Haft krzyżykowy dodaje jej dużo elegancji 🙂

  2. Danusiu cudowne są Twoje krzyżyki na papierze. Ja też już od dawna myślałam o takim hafcie lecz zawsze były pilniejsze robótki. Bardzo mi się podobają Twoje oryginalne i cudowne karteczki.
    wiosenne całuski

  3. a ja troszkę namieszam ,bardzo lubię haft krzyżykowy ,nigdy go nie robiłam i podziwiam dziewczyny za to dzióbanie ,tu wzór jest bardzo fajny ,choć poprzedni bardziej mi pasował ,ale zdecydowanie wolę na karteczkach Twój haft matematyczny 🙂

    • Reniu cieszę się, że karteczka, mimo iż nie jest zrobiona haftem matematycznym, podoba Ci się. Mam nadzieję, w za jakiś czas będę mogła pokazać coś „matematycznego” 🙂

  4. Wczorajsza karteczka była cudna, a ta jest prześliczna – wiesz dlaczego 🙂
    Pozdrawiam serdecznie i ciekawa jestem kolejnej odsłony.

  5. A mnie się taki krzyżykowy bardziej podoba 🙂 Karteczka jest cudna po prostu.

  6. Danusiu, kartka i hafcik śliczne.
    Tak siedzę, patrzę i kombinuję, ale nie za bardzo wiem jak go zrobić.
    Pozdrawiam wiosennie

    • Cieszę się Danusiu, że hafcik Ci się spodobał 🙂 Robi się go dosyć prosto: na bazę kładę karteczkę z wzorem i dziurkuję dziurki. Potem wyszywam. Ot i cała tajemnica 😉

  7. Jestem zachwycona, piękna 🙂

  8. Wyhaftowany wzorek piękny!

Skomentuj

