Moje pierwsze xxx na papierze

Dzisiaj chcę pokazać karteczkę, w której wykorzystałam haft krzyżykowy, który wykonałam na papierze. Zrobiłam ją dla pewnej pani, która pracuje w mojej szkole z okazji jej urodzin. Wykorzystałam wzór pochodzący z jednego z zeszytów Craft Creations Magazine

60 p. Marysi

Posted on 23 kwietnia 2014, in kartki, urodzinowe, z okazji. Bookmark the permalink. 20 Komentarzy.

  1. Jestem zauroczona! Pięknie to wygląda.

  2. Cudna karteczka i piękny haft.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

  3. fantastyczna kartka ,pomysł super 🙂

  4. prześliczna karteczka, nie wiedziałam, ze xxxx tak rewelacyjnie sprawdza się na papierze 🙂
    pozdrawiam Dorti

    • Szczerze powiedziawszy, ja też nie byłam do końca pewna, ale jak dostałam karteczkę z zajączkiem od Loni, to musiałam sama wypróbować ten sposób. Myślę, że efekt jest zadowalający 🙂

  5. Cudna! Ale jaka pracochłonna. Podziwiam!

  6. Padam na kolana i biję pokłony! Jest niesamowita!

  7. Kapitalne! Jesteś geniuszem! Ja bym nie wpadła na taki pomysł!

  8. Cudny wzorek! Bratki są śliczne i całość piękna kolorystycznie!

Skomentuj

