Życzenia

Wszystkim odwiedzającym mnie w tym miejscu, pragnę złożyć wielkanocne życzenia
życzenia

Posted on 18 kwietnia 2014, in wielkanocne. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Bardzo przepraszam, że źle podałam autora wzoru ostatniej karteczki. Dziękuję, że zwróciłaś mi uwagę, Karteczka została już usunięta, jeszcze raz przepraszam. Jeżeli w jakiś inny sposób mogę Ci to zrekompensować, proszę, napisz.
    Życzę wszystkiego dobrego Tobie i Twoim bliskim na święta.

    • Ależ moja droga, ja absolutnie nie chciałam, abyś usunęła karteczkę (to Twoje praca), a tylko zależało mi, abyś umieściła informację o autorze wzoru, tak jak to miało miejsce w pozostałych Twoich pracach. Dziękuję za życzenia i Tobie oraz Twoim bliskim życzę radosnego i rodzinnego przeżywania Świąt Wielkiej Nocy 🙂

  2. Już się poprawiłam, karteczka została powtórnie zamieszczona, link do Ciebie też:) Bardzo dziękuję za pozwolenie wykorzystania projektu:) Jeszcze raz – spokojnych i zdrowych świąt:)

  3. Obfitych Łask i Błogosławieństw
    od Chrystusa Zmartwychwstałego
    oraz pełnych pokoju Świąt Wielkanocnych
    z radosnym „Alleluja”

  4. Danusiu dziękuję i życzę – Pięknych, radosnych, rodzinnych Świąt dla Ciebie i Twoich Bliskich! Pozdrawiam świątecznie!

  5. Życzę wesołych, spokojnych, wiosennych, rodzinnych Świąt!
    Pozdrawiam 🙂

  6. Dziękuję za życzenia, które odwzajemniam. 🙂
    Pozdrawiam ciepło.

  7. Wielkanoc to czas otuchy i nadziei,
    Czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa
    i drugiego człowieka.
    Życzę, aby Święta Wielkanocne
    przyniosły radość oraz wzajemną życzliwość,
    by stały się źródłem wzmacniania ducha.
    Niech Zmartwychwstanie, które niesie odrodzenie
    napełni Was pokojem i wiarą,
    Niech da siłę w pokonywaniu trudności
    i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość-

  8. Dziękuję za cudowne życzenia. Ja życzę Tobie, aby te święta były tak piękne i barwne jak Twoje kartki. I udane lanego poniedziałku

Skomentuj

