Wielkanocne stroiki

Wczoraj zrobiłam kilka małych stroików. Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć wszystkim.
stroik (1) stroik

Posted on 16 kwietnia 2014, in wielkanocne. Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Śliczne, wiosenne stroiki.
    Pozdrawiam serdecznie.

  2. Śliczne i takie naprawdę wiosenne – w przeciwieństwie do pogody za oknem.
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za życzenia świąteczne 🙂

    • Cieszę się, ze i Tobie, Elu spodobały się stroiki 😉 Masz rację, pogoda nie nastraja optymizmem, chociaż udało mi się dzisiaj umyć 2 okna 🙂 Ja też dziękuję Ci za przecudnej urody karteczkę i życzenia 🙂

  3. Jak długo mnie tu nie było. Podsumuję wszystko co do tej pory obejrzałam. Wszystko piękne i estetyczne: stroiki optymistycznie nastrajają, komunijne boxy pięknie dopracowane, „bliźniaczki” delikatne i eleganckie, kartki świąteczne jak zwykle piękne i radosne.Kartki dla księży wymowne i eleganckie, zaproszeni – nic dodać nic ująć itd. itd. Żeby już nie przedłużać i nie zajmować miejsca- wszystko piękne, ale u Ciebie to norma więc wcale mnie to nie dziwi.

    • 😳 Kasiu sprawiłaś mi ogromną radość swoim komentarzem 🙂 To miłe wiedzieć, że to, co się robi, podoba się innym. to bardzo motywujące 🙂 Dziękuję Ci za te miłe słowa 🙂

  4. Jakie śliczne malusie kurczaczki. Tylko czekać aż podrosną.

Skomentuj

