Komunijne „eksplodujące” pudełka

Zrobiłam 4 exploding boxy. Tak się jakoś złożyło, że wszystkie z przeznaczaniem dla chłopców. Do ich przyozdobienia użyłam scrapków ze sklepu Scrapiniec. Kwiatki tradycyjnie już własnej produkcji. Uwaga!!! Dużo zdjęć

I pudełko
komunia Kacprakomunia Kacpra (1) komunia Kacpra (2)komunia Kacpra (3)komunia Kacpra (4)

II pudełko
komunia Wojtkakomunia Wojtka (1) komunia Wojtka (2)komunia Wojtka (3)
III pudełko
komunia Krzysiakomunia Krzysia (1)komunia Krzysia (2)komunia Krzysia (3)
IV pudełko
komunia Dawida - pudełko
komunia Dawida - pudełko (1)komunia Dawida - pudełko (2)  komunia Dawida - pudełko (3)komunia Dawida - pudełko (4)

Posted on 15 kwietnia 2014, in "wybuchowe" pudełka, komunia, scrapbooking. Bookmark the permalink. 16 Komentarzy.

  1. Śliczne pudełka – ciekawa jestem gdzie znalazłaś te figurki.
    Pozdrawiam przedświątecznie 🙂

  2. Prześliczne:) I też dołączam się do pytania – skąd takie piękne figurki posiadasz?

  3. Przepiękne, a figurki urocze 🙂

  4. Cudne- muszę poszukać u siebie w cukierni figurki dziewczynki

  5. Przepiękne pudełeczka! A figurki porcelanowe są czy cukrowe?

  6. Cudowne pudełeczka, brak słów, żeby opisać mój zachwyt 🙂

  7. Napisałam wiadomość na fp, pilnie potrzebuję takie pudełko, proszę o kontakt, dzięki Bożena

    • Niestety, jak napisałam w informacjach o mnie, nie robię prac na zamówienie. Wszystkie wykonane przeze mnie prace powstają jako prezenty dla moich znajomych lub wykonane są jako forma „wymianki” koleżeńskiej

Skomentuj

